Wednesday, October 7, 2009

KECOH DI TADIKA


Hari ni..pagi2 lagi aku dh sampai sekolah kakak..coz hari ni Pegawai Immigresen datang
wat pasport group nak ke Zoo Singapore..Letih menunggu dari kul 8.00am - 11am baru aku masuk opis..katanye Teacher yg amik 2 pegawai ni..jalan JAM...ok la terima alasan tu...
Gambar diatas : selesai cop jari di borang
note: waktu ni afif baru jek lepas nangis..asyik ingat nak main jek..sib baik mase ni abah smp ontime/ so abah la uruskan kerenah afif...

Pegawai imigresen yg tengah copkan jari afif..yg moody..dh penat main mula la nk wat perangai...camno nk gi Zoo ni...

Aku tak dapat snap gambo sofia tgh cop jari..seme gara2 afif..kakak good girl dengar ckp mama!.. Ni la listing nama2 yg telah diberi kepada 4 group..

6 comments:

Gorgeous H said...

waaaweeee bestnya!!
nanti tolong belikan auntie ain fridge magnet ekk?? ;-)

MamaSofif said...
This comment has been removed by the author.
MamaSofif said...

InsyaAllah..itu juga la 'benda' yang aku ingat nk kirim ngan teacher dia org...heheheh

MamaSofif said...
This comment has been removed by the author.
MamaSofif said...
This comment has been removed by the author.
Gorgeous H said...

Kwn aku EFS, ada bagi aku satu FM dari Spore Zoo. Kalo dapat lagi dari ko, ada la 2 FMs dari sana.

P/s : skg dalam opis pun aku tepek FMs sebagai contoh untuk aku kirim pada student Iran,Iraq & sekitar Arab. Diaorang ni tak paham ape tu Fridge Magnet! So kene tunjuk contoh. huhu...