Friday, October 31, 2008

Berakhir Syawal

Diam tak diam dah berakhir syawal.....29hb lepas aku ke rumah mak, kak ipar aku di Tmn U..kebetulan aku gi lepas isyak...masa masuk Tmn. U aku tengok kenapa gelap lalu depan Jusco pun tengok seme kedai sekitarnye bergelap..SAH la..no elektrik..Tapi nk sedapkan hati aku kata "mesti area rumah yg aku tuju tu ade elektrik"..tapi hampeh...akhirnya kami makan dalam Candle Light ala2 romantika...Nasib baik tak lama..lebih kurang 10minit elektrik pun kembali seperti biasa. Alhamdulillah..

Kebetulan perut aku memang lapor..aku makan banyak malam tu, menunye nasi putih, asam pedam ayam, sayo, ayam goreng & kuih abok & agar-agar...

Anak2 aku cam biasa ar..sampai aje terus bermain..afif memang tak leh jumpa syafi(sepupu)..asik berlari jek..naik letih dah aku nk bercakap.

No comments: