Friday, October 31, 2008

Emcee

dari kiri : Wawa, Sapura, Wanti, Jais (emcee No.1) & Abg Bad antara petugas Konvokesyen ke 41 yg lepas

Alhamdulillah, selain dari tugas kerja hakiki, aku ade gak job lain iaitu sebagai Emcee, kalo ade majlis-majlis rasmi ade juga la job tuk aku..& ade gak ler masyukkkk....walaupun aku bukan laa..pilihan utama..ade lagi Emcee NO.1..tapi tak pe rezeki masing-masing. Antara majlis yang pernah & selalu aku handle seperti:
  1. Majlis Konvokesyen
  2. Syarahan Perdana Prof
  3. Majlis MoU

semoga bakat yg ade pada aku ni dapat dikembangkan lagi dan aku berharap semoga aku sentiasa succes dlm ape jua bidang yg aku lakukan..Amin
Baru-baru ni suara aku telah dirakamkan ke dalam CD majlis perpisahan Tan Sri Prof. Mohd Zulkifli, mantan Naib Canselor UTM,

4 comments:

Gorgeous H said...

Semoga berjaya!!

MamaSofif said...

tq fren

Wawa_Nadwa said...

sonok dpt pengalaman jd emcee ms konvo tuh.
ntah bile lagi dpt pengalaman cm tuh kan.
=)

MamaSofif said...

function kat sane xde ke yg panggil wawa tuk jadi emcee..kalo wawa kat jb mesti byk job...