Thursday, September 10, 2009

DENTIST



Good Boy!..nasib baik mood afif ok nak juga dia tampal GG



Kakak memang 'SUPER" dialah yang membuatkan afif jadi berani
(belum dr. suh dok kat kosi sofia dh excited terus jek baring)



09/09/09 Semalam aku bawa Sofia & Afif jumpa Dr. GG coz dah 2 hari afif merengek bagitahu sakit gg..bila aku tgk..mmg nmpk 2 bth gg yg berlubang.. Sepatutnya kami perlu jumpa pada waktu rawatan yg telah ditetapkan tp 'emergency' kes..kautim lebih kurang ngan Dr..alhamdulillah jam 2ptg kami diminta datang..

Mase ambik kakak n afif kat rumah mak esah..dia org mmg dah standby..adib nangis sebab tak bawa dia...Sampai klinik aku plak yang berdebar2 bukan ape..aku bimbangkan afif takut dia menangis tak nak tampal gg..tapi alhamdulillah bila dia tengok kakak steady jek sambil pake sunglasess..afif pun ok! gud boy. Cuma afif kata mulut dia lenguh coz nganga lama sangat... selesai tampal gg...aku sempat juga la jumpa dr. coz sakit tekak. Hantar anak2 rumah mak esah..balik semula opis..koja ler....

2 comments:

Gorgeous H said...

Lepas ni Sofia & Afif kene rajin gosok GG tau.. tapi seronok kan jmp dentist? Mummy Ain suka jumpa dentist...:-)

MamaSofif said...

aku takut jumpa dentist..huhuhuhu