Wednesday, February 4, 2009

ADIB

Semalam petang lepas senam Aerobik...aku amik anak2..tgk adib masih demam..tp cuma bahagian dada ke kepala..aku pun ke klinik Zalina..bagus Dr Zalina ni..banyak info yg aku dapat..Bila cek dada adib..mmg masih banyak kahak/lendir...so 1st time adib kena 'Nuberlizer'...ala yg cam org asma guna tu...dia tak nangis..cuma mulut bising badan sket meronta ar..aku pegang tangan n kepala..dr pegang dagu adib...tp sebenarnya lagi bagus kalo dia menangis..sebab lagi banyak yg dia sedut..lebih kurang 10minit..Dr cek semula...Alhamdulillah kurang sket..dia minta aku tepuk dada sebelah kiri yg masih ade lendir tu..Dr ni brutal jek..dia bahasakan diri dia Auntie ngan budak2 tu..pas tu ngan aku ..Aku .ngko jek...leh gitu...mesraaa..Mase rawatan tu..sofia terjerit2..pastu dr tu kata..agaknye telinga kakak tersumbat kot..ade habuk ke..sebab tu dia ckp kuat..dia rase sore dia perlahan..sebelum balik tu..sempat gak dia cek telinga kakak..mmg sah ade habuk n something block...huhuhuh..cuma di beri ubat titik..3 titik hanya sehari sekali jek...Malam adib tido lena..bangun pagi habis minum susu sebotol...Alhamdulillah.

No comments: