Tuesday, June 16, 2009

SCHOOL HOLIDAY


nak main gak



layang2 dh jatuh



adib tanpa kasut


Tengah pasang tali layang2



Adib tak sabo2 nk masuk dlm pool


seme seronok dpt mandi kolam

Cuti Sekolah penggal kedua telah pun berakhir...alahai baru hari ni aku dpt posting coz line 'kureng memuaskan' aktiviti cuti sekolah aku tak bawa anak2 kemana pun cuma meluangkan sedikit masa, atas permintaan anak2 yang nak mandi pool, aku bawa area Tmn. U jek, kemudian bermain layang-layang di Balai Cerapan...kebetulan waktu nak naikkan layang2 tu angin kurang, lagi plak 'kite' murah...kesian n gelihati aku tgk sofia beriya2 berlari sambil membawa layang2 supaya layang2 tak jatuh ke bumi...sebelum tu Abah dh berusaha menaikkan layang2 seberapa tinggi yang boleh tapi, aku rase penat berlari jek..layang tetap tak naik tinggi..afif tak macam kakak..cepat putus asa..bila layang2 asik jatuh n penat berlari.dh stop..tp kakak tak..seboleh2 dia nak layang2 tu naik seberapa tinggi..walaupun penat berlari...Adib pun seronok tgk org berlari2 dia turut lari sama..



No comments: