Wednesday, April 29, 2009

BERKEMAS


tgh main terup 'DONKEY'




Last week family aku tolong berkemas rumah baru yang akan aku duduk pada 1st Mei nanti..ekcali aku bagi Mother in Law dok rumah tu..coz rumah dia asik banjir jek..lagi pun dia kurang sihat..tp bila weekend and 'free time' aku pasti akan kesana..InsyaAllah.

Inila orang kuat yang membantu aku, Angah & Kak Ngah(k.ipar) tanpa mereka mesti seme kerja tergendala..tenkiu..

Waktu ni tgh nk gantung gambo.. last week gantung langsir, mak seperti biasa bawa makanan..semalam ingatkan cepat la siap tp bila dh ramai rakyat yg dengan macam2 kerenah.. plak tu tunggu pasang 'ASTRO' dekat maghrib baru siap...cuma dpt gantung beberapa jek bingkai gambo...dengan sofia yang asik 'moody' adib tak leh lepas ngan mama, afif ade kawan ngan syafi main tak ingat dunia... lebih kurang kul 10mlm kami seme balik.


2 comments:

Gorgeous H said...

wahhhh... meriahlah 1st mei nanti.. perasmian masuk rumah baru..;-)
semoga semua berjalan lancar...

MamaSofif said...

tq..aku pun harap semenye berjln lancar