Thursday, April 16, 2009

MY BEST FRIEND


Inilah kawan aku Harnain Ardiyanti a.k.a gorjes/cantik bersama 2 anak2 yg comel
aku kenal dia mase dia memula masuk keja..tp jodoh dia kat *** tak lama 6bln jek..tp dia bertemu jodoh dengan seorang lelaki budiman...semoga persahabatan kita kekal selamanya..

Walaupun perkenalan singkat kami di *** alhamdulillah persahabatan kami masih lagi berterusan bila ade mase kami berchating & sms..

Terkenang satu peristiwa, waktu tu kami nk kuar lunch..tengah syok berbual dalam keta..tiba2 ain wat 'emergency brek' dum! entah mane datang budak naik motor tu..sib baik budak tu tak luka teruk..pastu budak tu leh tanya "akak kenapa langgar saya?"..hello ingat suka2 ke kitaorg nak langgar ko!..heheheh..benda nak jadi..akhirnya cancel lunch pegi bawa budak tu ke klinik berdekatan..

2 comments:

Gorgeous H said...

ahakss...
aku tak ingat cite ni sampai la aku baca entry ko ni..gile bongok budak tu ekk? dia yang sengal tetiba je brek sebab nk belok lagi mau menyalahkan aku...

Iye ke aku best friend ko gng? Terharu aku..thank you!
aku sentiasa menghargai persahabatan kita.. semoga kita sentiasa menjadi kawan baik sehingga keakhirnya.. Amin..

MamaSofif said...

aku pun terharu sebab ko nak kawan ngan aku..huhuhuhu..tq