Tuesday, May 12, 2009

BATAL

11 Mei Isnin - Aku dh apply cuti awal..sepatutnya aku menghantar angah (Rahanim) ke matrik Tangkak..tapi disebabkan hubby ade urgent meeting..so kali ni kami tak dapatla menghantar angah ke sana..sorry ek angah...nanti cik pura datang tengok angah kat sana...

Bila dah tak jadi ke sana..anak2 aku tetap hantar ke rumah mak esah..so xtvt aku mengemas rumah..melipat kain yang dh macam twin tower..aduh sakit pinggang dibuatnya.. tp ape pun lepas kemas aku puas hati sebab cerah biji mata bila seme kain dh berlipat..TAHNIAH! buat diri sendiri

Sambil aku mengemas..sambil aku berSms ngan ain..habis aku berSms ain pun masuk dapo masak Dalcha Kambing...aku pun dpt call dari hubby ajak gi Mutiara Motors yang kini di bangunan baru berdepan dengan Perpustaan di larkin..aku siap2 melaram amik gambo ngan kereta2 yg ade di galeri tersebut..lepas tu aku gi klinik ingatkan nak injek adib setahun..tp disebabkan adib ade makan ubat antibiotik walaupun adib xdemam lagi..still tak leh injek..so kenala datang lagi 3 hari.. Lepas makan aku singgah rumah mak mertua yang memang kurang sehat 2-3 hari ni..moksu pun demam kisahnya..tak keja

1 comment:

Gorgeous H said...

Bilik depan umh aku pun dah clear dah Pura..huhu,. Anis wat.. Aku? M-E-M-B-U-T-A je la!! Itu yg DD hangin kat aku...ahaksss.... nk wat camne kan, ngantok. Connections pun terok so tido je la..