Wednesday, May 27, 2009

CERIA


Untuk Syafi & Nadhirah


T-shirt Sofia


Sweater 4 afif/sofia


4 Adib

Pagi ni sofia dan afif bangun dengan penuh semangat..lebih2 lagi kakak dengan penuh keceriaan..maklumla bofren dh balik..macam2 aku dengo dia bercerita ngan abahnye, sepanjang tempoh 7hari, segala kejadian dia cite kat abah...afif naik atas jumpa aku..sambil cakap " mama, abah belikan jam n beg duit (wallet)", suka hati betul anak2 aku dapat banyak barang dari abah..From Tokyo..lepas tu aku tanya afif..beg duit mama tak de ke? afif jawab 'tak de, kasut jek ade" hehehehe. Cuma adib macam merajuk ngan abah..agaknye lama tak tengok abah..pagi tu dia tak nak ngan abah dia...asik la nk minta aku dukung..tapi bila dh lama2 baru OK!

Ade la sedikit ole-ole dari sana sebagai tanda ingatan orang disini yang banyak membantu aku semasa ketiadaan kayrol..terima kasih semua terutama buat Mak, Ayah, Rizal, Angah & K.Ita, Moksu & Atuk Ani... LUV all of U

No comments: