Friday, May 15, 2009

SEPATUTNYA

13 & 14 Mei sepatutnya aku gi kursus..tp sesungguhnya kita merancang Tuhan yg menentukannya..aku diserang 'sakit perut' malam tu aku cuma makan nasi putih, telur dadar n tomyam..habis makan tetiba aku terus pening kepala, perut rase mengelodak nk banyak angin..tp aku tak buang2 air plak..pagi aku gagah kan juga sebab aku mmg nak sangat pergi kursus yg aku dh mohon hampir sebulan lamanya..tp memang belum rezeki aku tuk gi kursus ni..Akhirnya aku gi klinik dan di beri MC satu hari.. Malam tu aku panggil mak..sebab aku dh tak larat nk bangun so bila mak datang sapu minyak kat perut nk picit kepala terasa lega kepala aku..itu la kasih seorang ibu...ayah turut sama..

14 Mei - aku still pening kepala n badan lemah..ekcali aku dh ke opis disebabkan badan aku yg sangat lemah sbb semalam aku tak leh makan tak de selera..aku di beri MC tuk sehari lagi.. petang aku bawa sofia g gunting rambut aku pun tak pernah umo potong pendek...dh sakit kepala sangat aku pun mencuba potongan rambut pendek...

1 comment:

Gorgeous H said...

takpe, lenkali ko apply lagi,.