Tuesday, January 13, 2009

ADIB


..Sejak adib selesema ni..dia tak leh ditinggalkan sensorang..confirm melalak..mesti nk kena tgk jek mukanya..Di rumah bbysitter pun cam tu gak..mak esah kata..kalo ke dapo sekejap pun dia nangis..aku pun pening kepala..masuk walker pun dh tak suke...sebab sekarang ni adib dh bz practice nk bertatih...berat badanye pun dh turun 100g..bila adib byk nangis hingus, air mata sama2 meleleh...cian tgk dia...la,lambat plak selsemanye nk kering..semoga adib cepat sembuh.

Semalam afif cite..kat sekolah smlm dia dh belajar mewarna..aku tanya "afif kaler gambo ape"...dengan mata perpusing2 fikirkan objek ape yg dia kaler tadi, sambil mengaru dagu.."erm gambo...kereta"...aduh lambat betul nk jawab..itu la AFIF..

Berbeza sungguh perwatakan afif & kakak...

4 comments:

LayarLara said...

alaa tak sihat eh... pipi leh geng zara..

Rambut adib yang depan tu cam rambut pekan... heheheh.. monyok je plak mukanya..

MamaSofif said...

iyea la..rambut dia asik nk kedepan jek..dh pake minyak satu botol pun lagu tu gak..

tu la..leh laga pipi ngan zara..

Gorgeous H said...

Da besar anak kecik ko ni, tapi sekali pun aku x penah tengok dia 'live'. Nxt time kalo ko dtg KL, singgah le umh aku..

MamaSofif said...

InsyaAllah..kalo aku turun kl nanti aku singgah umah ko...