Tuesday, January 6, 2009

Wajah-wajah suka,Ceria, sedih.....


Ini pun gambo sewaktu cuti hujung tahun 2008..gambo2 ni sewaktu kami ke Mines Wonderland..kononnye nak bawa Sofia yg teringin sangat nk 'main SNOW'..kami pun menuju la ke sana..bertolak dari hotel kul 8.00mlm...1st kami sampai disana..kami tanya la ngan 'mat bangla' tmpt main snow kat mane..ngan konfident mamat tu ckp 'level 4' ngan loghat dia ar..aku pun terus jek naik lift...bila smp tempat yg dituju..kami tgk apesal tmpt tu lain macam jek..tanya org lagi..setelah kali ke2 tanya org jawapan yg sama kami dpt..'Owh tmpt tu dh lama tutup..dh xde'..aduh frustnye dengo..sofia dh asik tanya...mane tmpt snownye...

Tapi demi Sofia..abah tanya lagi pengawal yg bertugas kat situ..so kami anak beranak ni pun berjalan menuju ke MineS..bila sampai jek kat kaunter..sekali lagi..sofia la org yg paling KECEWA..coz..mmg dh lama tmpt snow tu tak de..dia org dh tuko jadi lain..kalo nk masuk pun no point..NOTHING...apa lagi terdengar la 'SounD cek' sofia...cian dia..

Akhirnya untuk memujuk sofia yg sangat sedih & frust...kami naik boat yg ade di dlm Mines Shopping tu..yg kelakarnye boat tu nak ke SErDang..so kami pun join jek la...balik kami 5 beranak jek..charted ko...kihkihkihkih...tp mmg penat berjalan balik hotel seme ngadu sakit kaki....
Posted by Picasa

3 comments:

Gorgeous H said...

Memang tempat tu dah lama xde. Aku pun x pernah dapat pergi. Sian Sofia...tulah, dak dekat dengan rumah mummy Ain pun xmo singgah. kt rumah mummy Ain xde snow tapi ada pool....

MamaSofif said...

tu la..aku bkn tak nk singgah..segan la..ngan perangai anak2 aku nanti..lg plak ko dh xde maid..susahkan ko jek nanti...huhuhuhu

Gorgeous H said...

kehkehkeh... semua org ckp mcm tu, bila aku dah xde maid semua dah takut nk datang umah aku... Rilep ahhhh...aku ok je, cuma umh aku ni berabuk ahhh..aku ni kan "rajin" sangat mengemas dah skg ni.. But honestly aku mmg agak berat untuk terima tetamu dalam keadaan umh aku skg ni... teruk punya manusia!!!kehkehkeh