Tuesday, January 6, 2009

Tadika lagi


Masih lagi dengan cite Tadika..kakak asal nampak kamera jek mesti nk posing...tu la antara gambo yg dpt aku abadikan diruang ni...
Alhamdulillah..sofia memang kakak yg baik..dia pandai jaga afif..Aku tengok sofia tak hirau pun ngan kengkawan dia..dia lebih fokus pada afif..main ngan afif... Lega aku tgk kakak dh pandai jaga adik..

Lepas waktu sekolah aku tunggu mereka di rumah babysitter..aku tengok muka afif n kakak mmg keletihan..lebih2 lagi muka afif..alahai..tp xpe..biasa la hari pertama gi sekolah..Banyak perkara juga yg aku pesan pada sofia antaranye:

1-"Kakak kena jaga afif tau, kalo ade org pukul afif bagitau teacher'.
2- "Kalo afif nk buang air, kakak tolong tgk kan
3- Naik Van auntie Umi, kena pastikan afif ade juga dalam van tu...

Jawab ringkas dari sofia...Ya MAMA...

Cerita sofia

Mama, tadi kat sekolah, kakak tanya afif nk kencing x?..lepas tu Ya bagitau teacher...afif nk kencing..heheheheh(gitu la cite sofia)
satu lagi..MAMA tak de orang pukul afif! (aku senyum jek bila sofia ckp cam tu)
Posted by Picasa

3 comments:

Karren Smith said...

amboi, dah gi skolah dah afif...dah tak pakai pampers dah ke kak? sian sofia nak main snow ye.. alahai, kalu kat sini, ada snow pun berkira-kira nak gi main, sbb seeejuk le bebeno... tak best kat sini, nak panas mcm kat malaysia jugak...

LayarLara said...

amboii sronoknya nak pi skolah..

belajo rajin2 yek... sekejapan saja anak2 dah beso..

MamaSofif said...

itu la sekejap jek anak2 dh beso...afif time tido jek pake pampers