Tuesday, January 13, 2009

ReUnion 93


KASILA n fmily (kawan sejak sekolah rendah)
SUMEE berbaju hitam(kawin ngan celebrity s'pore BOBO)
Azlina tumin (tengah)
LIZA SELAMAT (anak dh 6org)
Zulkifli Mohamad (jejaka kat blkg tu)


25hb 2008..adalah tarikh pertemuan semula kawan2 lama..tp aku tak dapat turut sama mengamatkan majlis tu. Ikut hati mmg join..tp atas urusan keluarga..xpe la..mungkin aktiviti lain aku leh turut sama.

Yang membuatkan aku teruja..bila tengok gambo2 mase reunion tu..ade juga la beberapa kawan tu yg totally berubah fizikal..kalo dulu slim dh kembang, yg dulu kembang dh slim..dan macam2 lagi la rupa kengkawan lama ni maklumla dh 13tahun xjumpa. Antaranya :

SUMEE
AZLINA
LIZA
KASILA
SITI ROSKIAH
ROSELAILY
KASHFAR
ARAB
ADIB (cam nama anak aku) dan ramai lagi la..tp tu jek sebahagian gambo yg aku dpt upload






No comments: