Tuesday, January 20, 2009

Dinner The Zone

On my Anniversary 19 Jan 09...Hubby ajak gi Dinner d'The Zone, JB..aku pun balik bersiap2 pastu gosok baju nanti sampai kat rumah mak esah terus tukar...Dari dalam kereta aku dh pesan kepada ke3-3 anak aku ni..supaya nanti 'behave'...jadi anak yg baik..dengan kata Mama & Abah..


Kami makan buffet, tp makan malam kali ni...sedikit 'menghangatkan' aku.. .Semua PESANAN aku tadi...tak letak pun kat kepala diaorg...bukan ape..perangai anak2 yg kadang2 tu buat aku hilang sabo..entah ape angin diaorg selalunye elok jek dok makan..ni tak..terjerit-jerit, berlari-lari..aduh......tk de mood nk makan..ADIB plak lepas minum susu..tak leh duduk diam dlm baby chair tu..nk berpegang sambil berdiri..kena la layan..kalo tak adib plak jadi Juara AF-7 kat situ..
Makan tak seberapa..main jek lebih..itu la perangai anak2 ni mmg nak kena banyak sabo..seperkara lagi..setiap kali kali aku bawa diaorg ni mkan kat luar..time makan jek mesti nak gi bilik air..nak*t...k..la...nak *b...k* la.....Ade-ade Aje...



3 comments:

Faridah Zayla said...

Wah anak yg lucu ,dont forget to visit MY zrooglepic

Gorgeous H said...

Anak-anak ko sama pesen dengan anaka-anak aku. Kekadang boleh behave,boleh dok diam2 makan sampai habis makanan tu. Tapi kekadang ada la yg saje nk wat drama minggu ini kt kdai makan dengan melalak... Anak! Anak!

MamaSofif said...

tu la kan..perangai anak2 ni...smpkan malam tu..aku betul2 sakit ati..tak penah aku rase marah sgt cam mlm tu....Ya Allah..semoga aku jadi mama yg baik..dlm mendidik anak2 ku..amin