Wednesday, January 21, 2009

Makan Lagi

Semalam...lepas kerja aku singgah rumah mak..mak kurang sihat..sakit lama lutut..dan pening kepala..tp masih boleh bergerak..biasanye mak kalo pening kepala tak leh bangun..Sebelum tu aku beli KFC n Soup n garlic bread...Macam biasa kalo sampai rumah Atuk & Wan diaorg mesti tuju basikal syafi (sepupu) masalahnye cam tak pernah jumpa basikal....masing2 buat basikal macam diaorg punye..tak reti nk share..berkali2 pujuk pun buat dek..aku malas ler nk 'power ranger' kat rumah mak..so aku ngan control ayu ckp berbaik ngan kakak...baru la kakak bg afif plak naik basikal tu...tp satu masalah afif..setiap kali ape saje barang yg akak pegang mesti dia nak juga..pening kepala mama...

8pm aku balik dari rumah mak..ingatkan terus balik rumah..kayroll ajak gi SENIBONG..makan seafood..actually gathering tuk JKM Kolej Tun Razak yg lama..tp Pengetua minta bawa isteri (tp bkn isteri jek..anak2 pun turut serta hehehehe) Alhamdulillah..malam ni anak2 aku begitu baik...dengar kata, duduk makan..adib pun sama..pandai duduk diam...walaupun cuaca malam tu sedikit panas tanpa hembusan angin...kedai tu plak tak de kipas...biasanya aku makan kat kedai lain.....antara Menunye..
  • TOMYAM (Cair gile)
  • Siakap (3 rasa...boleh tahan pedas)
  • Lala ( isinye beso gak)
  • sayo kailan
  • udang
  • sotong goreng tepung
  • Nasi Putih
Selesai makan..acara malam tu cuma penyampaian sijil oleh Pengetua kepada Ahli JKM lama..kemudian photo shoot...lepas tu tak reti2 nak balik....dalam kereta seme dah keletihan n ngatuk...mase tu dh 10.35mlm...

2 comments:

LayarLara said...

makan2 setaaaappp....

Makan ngan budak2 memang kene banyak sabo.. rasa tak kenyang, main telan saje.. ateee blom sempat kunyah yang itu nak ini, yang ini nak itu...

MamaSofif said...

betul la..nk wat lagu mana..kita ni ade anak kecik....tp seronok sebonye pengalaman yg kkdg org lain tak rase...