Monday, July 13, 2009

BERAKHIR

4.30am..kami dh bangun tuk Qiamulaill..Lepas subuh balik bilik lelap kan mata sekejap..7.00am bersiap tuk riadah..tp instructur tak de..so kami join group dari MayBank..apa lagi POCO-POCO la...hari pertama dh buat POCO-POCO..aku & Dr. Aznah yg conduct..ramai juga yang suka POCO-POCO ni...diikuti tari seni 1Malaysia...yang 'bawa' tu 2 lelaki comel...

Lepas riadah minum pagi..mee goreng..tp bila bab makan ni mmg kurang puas hati ar..makannye cam tak de kombinasi...makanan yang disediakan kalo dilihat macam mesti tak cukup padahal sepatutnya makan tuk 60 orang..kami pun tak sampai 45org...mee goreng habis di ganti roti n omelete..alahai..satu menu jek...kalo lunch time..tak sudah2 lauk lemak mesti ade! pening kepala!.

9.30am..masuk kelas terakhir..Datin Zaleha Omar..mmg Vogue orangnye..kalo tgk rupa tak percaya umurnye dah cecah 56tahun (i wish i can be like her,)bila dh cecah umo gitu laa..kalo panjang umur..Datin zaleha bg topik komunikasi..tp disebabkan dia pakar juga dlm bidang kecantikan..dia ade juga la selitkan tip2 menjaga usus..aku pun sempat tanya tips2 yg mmg dh lama aku mencari!...

Selamat Tinggal Excel Training..kami bertolak balik ke JB kul 2.30ptg..tak singgah Nilai3 pun..seme nak balik cepat..aku pun tak sabo nk tgk anak2 lebih2 lagi ADIB yg kurang sihat mase aku tinggalkan dia...

Sampai JB kul 7.3omlm..turun2 jek dh dengo sore anak2ku panggil 'mama'...terkejut bila aku tengok muka adib yg nmpk kurus..tp adib mmg dh kurus..dan adib masih lagi demam mlm tadi...

No comments: