Wednesday, July 22, 2009

TAK JADI

Semalam waktu lunch aku melawat ayah di HSA, ayah masuk wad hari isnin..ayah diarahkan balik dulu disebabkan percubaan untuk memasukkan tiub melalui saluran buang air kecil kurang berjaya, so doc mengambil keputusan untuk membuat operation yang dijadualkan InsyaAllah dalam mase terdekat bulan Ogos nanti..aku berharap & berdoa semoga operation tu nanti berjalan dengan lancar dan selamat. Penyakit lama ayah berulang lagi, Batu Karang!.

Rizal turunkan aku di depan lobi hospital, sementara dia mencari parking, lebih kurang 10menit jugala aku menunggu..tiba2 aku didatangi seorang lelaki awal 40-an, aku nampak dia menuju ke arah aku, terus dia bertanya soalan "Tadi tu (sambil menunjuk kereta adik aku yg dh gerak) suami awak ke, Md. Arif, aku dengan perasaan sedikit terkejut n blur, dengan senyuman aku jawab "BUKAN"!..lepas tu seorang lagi mokcik n anak perempuan kecil plak tegur aku..kali ni soalannye 'Isteri En. khairull kan?, aku cuba untuk mengecamkan sape gerangan makcik ni, ghupe2nye Mak Ain (staf kayrol)...sambil bersalaman n bertanya serba sedikit dia pun bergerak tuk pulang.

Aku masih lagi menunggu rizal, mmg hari tu parking penuh, dia parking luar hospital dh dekat area Mahkamah.

No comments: