Monday, July 20, 2009

DINNER

Last week hubby tak de..gi kursus di summerset, Pahang..sabtu mlm tido di Pulai Indah bersama mak mertua & Moksu...seperti biasa sofia la yang paling sedih, abah bukan pergi lama pun dia dh mula 'tangkap feeling' rindu la, tak selera nk tido la..

Petang Jumaat, aku singgah rumah mak sekejap..mase tu la sofia dh buat babak sedih..tiba2 jek hujan turun..aku tanya kenapa kakak nangis"..dlm nada hiba kakak jawab.."Ya rindu abah" alahai meleleh2 air mata...makin dh beso makin la....jiwang anak aku sorang ni...aku pun capai hp terusla call darling Ya!..teresak2 dia bercakap ngan abahnye..tp lepas tu lega ar dh dengar sore...

Ahad : Moksu bawa anak2ku gi kenduri kawin n tasik UTM bg ikan makan..aku n adib tak ikut...sempat juga la aku masak sup ayam & sotong masak sambal.. Hubby sampai hampir ke maghrib..bawa balik udang & keropok lekor...makan malam beramai2 seronok..naik mabuk makan udang beso2....

No comments: