Tuesday, March 24, 2009

BILIK

Pagi ni aku kejutkan afif tuk kesekolah..bangun2 jek nangis..biasanya tak pulak nangis2 ni..time abah tak de la nk wat perangai..tak nak mandi plak..aku sabo jek..dengan manis muka aku pujuk dia berbaik..Alhamdulillah..siap pake baju sekolah...giliran kakak plak..pagi ni kakak Very Good Girl..5star 4 you..Hari ni Ya nak mandi sendiri, sebab Ya rindu kat Abah!..(leh tak cakap cam tu) apa2 la Ya..janji bahagia..

Sementera menunggu Pak Teh datang..sofia minum susu segelas..afif minta susu botol!..Sempat lagi call Abah..say hello sebelum ke sekolah...asik tanya bila abah nk balik..

Tido malam sedikit kecoh..posisi pertama...ber3 baring menegak...kemudian tukar posisi baring melintang plak..kali ni mama ditengah2..mulanya sofia suh aku tido bilik yg biasa dia tido ngan abah..tp aku tak layan...(tp mlm ni kena la tido bila Ya plak) tido malam sofia tanpa abah..biasa ar sedikit gelisah..pastu asik minta mama peluk jek..

No comments: