Thursday, March 19, 2009

Pengalaman

Biasanya kalo aku ke kl..aku cukup suka ke Masjid India, kat ctu kan macam2 ada..cuma aku ni kkdg susah sket kalo nk membelek mane nk tengok yg ber3 tu..so kena la bawa assitant..Aku ni sedikit penakut gak..bukan takut ape..aku takut naik teksi kat kl ni..aku selalu berdoa before tahan/naik teksi..semoga pemandu teksi tu org yg baik..aku pernah terkena sekali..waktu aku naik teksi dari otel berhampiran tuk ke masjid india...tahu tak brp aku di charge, terkejut aku bila driver teksi tu menyebut angka yg kurang logik bagi aku..RM15 (biasa rm4-5 jek)..aku pun males nak bertekak hulur duit terus kuar..pemandu tu pun kurang berhemah...tak ckp pun terima kasih..kuang ajak betui....tp masih ramai lagi pemandu teksi yg baik hati & peramah..

Selepas tu baru la dengo didada akhbar/media elektronik berkenaan meter roket...aku rase aku naik roket la waktu tu....

2 comments:

maklang said...

salam mamasofif,

kat JB kat mana tu? Mak maklang ada kat Taman Sri Tebrau...

MamaSofif said...

owh maklang kat sri tebrau jek...kita kat skudai..senang la nk order