Tuesday, March 10, 2009

DENTIST

7 Mac 2009 - Kami sekeluarga ke Klinik Mahasiswa tuk pemeriksaan GG, memang ramai sangat orang..mase tu kami dapat no 48...no giliran waktu tu 25...kebetulan belum sempat bekpes.so gi la isi perut dulu..selesai makan..baru no giliran 35...lama lagi nk sampai turn kami. Sofia n Afif excited jek nk jumpa Dr. GG..maklumla 1st time, Bila sampai giliran kami..sofia dulu wat pemeriksaan GG..disebabkan kali pertama so dr cuma tgk mane gg yg rosak n letak ubat jek pada gg (perisa strawbery) next datang baru wat. Bila tiba giliran afif plak..memula mase dok kat kerusi tu ok...bila dr letak ubat jek..dia dh mula sket merengek..aku pun cite la, ultraman, digimon seme jumpa dr GG..(aduh dr. pun dengo jek la cite kartun haku)jengjengjeng..tiba la pulak giliran aku...aku yg sememangnya fobia bila dengo dr. GG..dh lama beno aku tak jumpa Dentist..(dupdap jantung aku..hehehhe) tp aku kuatkan semangat..bila dr cek ade gg atas yg berlubang..so TAMPAL.iyerk...sunguh xselesa, dr tu kata sebenornya ade gg yg patut dicabut..tp aku kata xpe la nanti dulu..(takut geng)..selesai part aku...tibala mase En. Kayroll plak...hubby aku pun bukan berani sgt pun bab-bab ni..so dia amik jalan selamat di minta Dr. tu cuci jek GG.. hasilnye mmg memancar2 putih berseri...Next month berjumpa lagi...

No comments: