Thursday, March 19, 2009

COVER

17hb Mac 2009
Sebelum balik JB, 10am aku ke rumah Ena (bersalin anak ke 4), Alhamdulillah pagi tu ain call tanya kalo aku nk gi sama melawat ena, aku pun on..Ain (my best fren) amik kat otel..aku bawa adib & angah...kakak n abangnye bagi la kat abah 'handle'.

Kul1215pm aku bertolak balik dr rumah ena..tak leh lama..lagipun aku lom kemas barang lagi..Neway TQVM to my fren AIN.

Hubby sebenornya nak cari cover silikon hp dia..so 1st kami ke Pertama Complex (xde)..kemudian ke Plaza Low Yat naik cab jek....mmg gile tgk macam2 jenis gadget kat ctu...akhirnya dpt juga yg 'dihajati'. Aku nk anak2 tunggu kat 'mummy chicken rice'..mase tu adib dh tido..yg lain pun dh letih/ngantuk. Balik naik monorel..suka la diaorg dpt naik train...tuttuttutut..

Kami tak terus balik jb..singgal rumah abang kayroll di Melaka..kul10pm baru gerak balik JB...


No comments: