Saturday, March 14, 2009

CUTI SEKOLAH

Pagi2 lagi hubby dh ke Danga Bay, ade kerja disana..so aku kat rumah melayan kerenah anak2..sofia hari ni betul..buat aku 'naik darah' jek...macam2 akal dia n afif buat, aku dh kemas barang mainan..datang diaorg sesuka hati jek bersepahkan semula bilik yg aku dh kemas...(ape perasaan korang kalo ditempat aku???)


Bila aku kata nk buang mainan tu, pandai plak menjawab "Buang la"..panas jek telinga aku dengo dia menjawab!

2pm: Bila dengo jek enjin keta abah, terjerit2 kakak/afif dari bilik atas.....hubby rehat sekejap lepas tu kami kejemputan kahwin ex-opismate hubby Safriza Sabjah & Zainal (rupanya hubby kenal pengantin lelaki).


Esok, InsyaAllah aku akan bertolak ke K.L..kebetulan cuti sekolah baru bermula..

1 comment:

Lee said...

Hello Mamasofif, I enjoyed reading your Blog posting, "naik dara"...long time have not heard that words, ha ha.

Minta ma'af my bahasa very jurassic, sebelum Merdeka, ha ha...but boleh la faham 36%.
Wa, you anak pandai dia jawab, ha ha.

Apan nak buat, kids to day ada Hollywood training, ha ha.

I see you Orang Johore.
I used to live in JB, up at Bukit Serene, buang batu kena kebun Sultan, ha ha, dekat Mechinta Night club.

I love JB, dekat Singapura, weekends boleh masul Singapore...but this was wayyyy back in the 70's, early 80's.
I still remember Jalan Ah Fook, used to go makan there bila saya bachelor time.

You keep well and have a pleasant week. By the way, you are a very attractive lady, *wink*. Lee.