Tuesday, March 10, 2009

MOODY

Kenapa MOOD aku hari ni kejap OK..kejap TAK..tak sukala..sebenornya..aku suka dengan kerja aku sekarang ni..(walaupun aku belum betul2 confirm dpt jawatan ni)neway yg buatkan aku MOODY ni antaranya tetamu2 yg datang ke kaunter..rase2nye aku ni sesuai ke dok di KAUNTER ni???? (sepatutnya salahsatu cabaran yg patut aku atasi ialah pelanggan) haritu Dato' Dr Fadzilah Kamsah ade datang bg Ceramah Bertajuk.."Kerja itu Menyeronokkan"..tp entah ape silapnye...kurang 'isi perut' yg hendak ditekankan...tips2 yg biasa kita dengar..lepas tu ade unsur2 lucah juga la...dh ler org gelar dia Penceramah Lucah..leh gitu...

2 comments:

LayarLara said...

Bendera nak berkibaran kot!.. hehehhe

Happy belated besdayyy!!!

MamaSofif said...

lom time lagi nak kibar bendera...neway tq..