Thursday, March 19, 2009

KOLAM

16 March 2009
Sempena cuti sekolah ni....aku bawa la anak2 ke KL..tak rancang pun..dh hubby ajak ikut jek la..Pagi lepas bekpes kat bawah..kami ke Sogo jap..ala cuci mata jek..lagipun tak leh lama nanti ade plak yg wat 'feel'..

1230pm aku gerak balik otel...rehat jap..sofia dh bunyi minta nk mandi Pool... tgk kat luar dh gelap..untuk tidak menghampakan sofia...kul330pm kami seme turun..sib baik adib pun dh bangun tido..

Kebetulan tak de org pun kat area pool budak2...bila nampak jek air..sofia terus jek terjun bersama boyanye..diikuti afif (pengikut setia).

Aku malas nk letak adib sekali dlm pool tu..tp bila aku suh adib jalan..dia terus tuju ke pool so faham2 la yer..dia pun nk masuk pool...Akhirnya 3 beradik berenang suka hati dlm pool...

9PM
Kononnye nk ke Ampang Point, smp jek halamak..dh tutup..poyo jek..Dinner kat McD, sofia request (nak main playground jek lebih)..after that Ke Danau Kota plak..seme gara2 nak cari cover silikon hp hubby..sib baik anak2 ok lagi..adib pun tak tido...tp lemas gak aku kat ctu..coz byk pencemaran 'asap rokok'..

No comments: